
„Оборище“, „Раковски“, жълтите павета на „Цар Освободител“.
От там минава голяма част от трафика в София. Хората, които пътуват от единия към другия край, нямат голям избор на трасета. Понеже всички шосета водят към Центъра.
„Оборище“, „Раковски“ и жълтите павета на „Цар Освободител“ днес отново бяха затворени. В пиковите следобедни часове, а една част и вечерта, когато минавах през района. В резултатат алтернативните улици бяха повече от задръстени, за което както винаги допринасят разни селяци, спрели на аварийки по средата на платното.
И ето как протекоха мислите ми: Първо се учудих, че в 20 часа движението е по-натоварено и отколкото в 17. После се сетих, че днес на гости ни е Берлускони. След това се поправих, че всъщност е на гости на Премиера Борисов. И тогава си спомних как Кметът Борисов разказваше, че редовно пишел писма на ръководителите на бившето правителство и парламент. В писмата молел, искал, заплашвал (не знам коя форма на общуване е използвал) да престанат с делегациите, понеже столицата и без това е задръстена. Срещал само мълчание и неразбиране.
Впоследствие констатирах, че това е изначална глупост. Не може да посрещаш делегации в Люлин или Обеля. Не може и да не вземеш нужните мерки за сигурност.
Та значи. Или Кметът Борисов е бил крайно наивен, или е бил краен популист, или и двете. Та ми се струва, че Премиерът Борисов трябва да напише едно писмо сам до себе си в новото си качество и функции. И да си припомни, какви ги е приказвал.
Четете бавно: Това е частен случай, показателен за общото. Кметът и Премиерът са названия за един и същ човек. Този човек или не внимава какво говори, или много внимава да е твърде хубаво, да не кажа илюзорно.
Четохте ли бавно? Думите, делата, реалността... нали?
Снимка: в-к "Капитал" Tweet
3 коментара:
по жълтите павета изобщо не трябва да минават автомобили. стига тенекия! това ми е мнението, а желаещите да "минават" да си спомнят, че освен минаващи неща и хора има и оставащи :-)
Ако някой някой ден организира трафика като хората - добре. Иначе ще е също толкова оправдано, колкото пешеходната Витошка с бутиците си. Питай живеещите наоколо, на които люлинци им спират пред, в, на гаражите и у тях на изтривалката и в кревата почти. Понеже отиват до близкия магазин "за малко".
Между другото въпросът изобщо не е за трафика, а за говоренето.
не съм изобщо убедена, че трафикът може да бъде организиран :-) просто има твърде много автомобили и твърде малко паркинги и улици. при все това съм убедена, че ларго София трябва да има на жълтите павета, все едно на каква цена - за да могат дечица да ходят в галерията и музея без да се състезават с автомобили.
:-) и аз схванах, че става въпрос за Б.Б., но ми се стори несериозно като теза. политиците в БГ рядко имат опит в политиката, а и повечето упорито не успяват да го натрупат и след значителен престой. предполагам, че като МП Б.Б. сега има различна гледна точка :-)))
Публикуване на коментар