четвъртък, 4 юни 2009 г.

Дебати, ебати



"Ринги ринги рае,
наш петел играе,
чуждият го гони
за кило бонбони.
Чуш!"




Децата обикалят около столче – дебатче в следната редичка: Сините след Станишев, Станишев след Бойко, Бойко след Доган, Доган си носи собствено столче под мишка и не се притеснява от тупване по голо дупе на пода.

Сред шумотевицата на детския глъч се различават репликите:

„Страхливец“
„Пъзльо“
„Майка ти е мръсница, а татко ти е Доган!“
„Избирателите те мразят, а татко ти е Костов!“
„А сега обадения!“
„Другарко, пък той не ще да си играе с мен...“


Дреме ми за дебатите ви, дреме ми за глупостите ви. Каквото сте казали няма да звучи по-умно под телевизионни прожектори със секунданти и екип експерти зад гърба. И престанете да ме занимавате преди избори с приказки по-подходящи за бебета в анална фаза (1,5 – 3 г.). Тогава въпросните се учат да си контролират сфинктера, от което изпитват истинско удоволствие.

Докато съм на фекална тематика: Изборните реклами така или иначе са на път да достигнат рекордни висоти по дебилизъм, като „Бойко, излез на дебат“ примерно. Клиповете за парламентарния вот може да започват със следното обръщение към избирателя:

„Срало мече на пътече. Кой го яде? Ти!“

Да се подразбира по дифолт, ако случайно не започват така.

...

0 коментара:

Публикуване на коментар