сряда, 10 юни 2009 г.

Благодаря ти, правителство любимо


Отчетът на Станишев и Со. ми отвори очите. Вече знам, че всичко хубаво през последните четири години дължа на тройната коалиция.

Станишев ме светна, че детето ми всъщност е негово, заради предприетите демографски мерки. Детето е прекрасно и благодаря. Нищо, че мерките нямаха абсолютно никакво значение при планирането.

Правителството ме уведоми, че доходите ми са се увеличили със 70% за четири години. Не е вярно. С повече са се увеличили, сметнах го. Благодаря. Нищо, че всъщност си приписва заслугите, които са си изцяло мои.

Полицията се грижи за сигурността ми, посочи ми правителството. В една новогодишна вечер по време на мандата му циганета ме замериха с пиратка, докато покрай нас минаваше патрулка. Благодаря, че полицаите нищо не направиха. Не се опитаха и те да ме замерят с пиратка.

Правителството направи много за подпомагането на земеделския сектор, не за първи път чух днес. И за това благодаря. Купувам си турски ябълки, а приятели споделят за египетски картофи... Единодушни сме, че са си чудесни.

Станишев освен това напомни, че допреди година обществото дори не е чувало за конфликт на интереси. А защо скромничи? Аз лично чух за Азер Меликов съвсем наскоро, каква година...

Проявявали нетърпимост дори към намеци за корупция. С две ръце гарантирам за това. Свидетел съм, как не търпят никой да им намеква, че са корумпирани. Кой би търпял, благодаря за смелата позиция.

Благодаря за туризма
за здравеопазването
за мерките за кризата...

... Благодаря и довиждане! Т.е. доНЕвиждане. Надявам се.

P.S. Снимката е на „Дневник“, а детето на нея няма нищо общо с мен.

...

1 коментара:

Анонимен каза...

СТРАХОТНА СТАТИЯ! НЕВЕРОЯТНО ТОЧНО ПОПАДЕНИЕ - БЛАГОДАРЯ, удоволствие беше за мен да прочета това!

Публикуване на коментар